KİŞİSEL BİLGİLER

Öğr. Gör. Tekin GÜLER

Birim: Çekerek Fuat Oktay Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Alt Birim: Çocuk Gelişimi PR.
İdari Unvan: Yüksekokul Müdürü
Personel Tipi: Akademik
Kurumsal E-posta: tekin.guler@bozok.edu.tr
Kişisel E-posta: tekin.guler.28@gmail.com
Telefon: 0354 468 25 26 / 101 (Dahili)
Doğum Yeri ve Tarihi: Dereli / 1992
Uzmanlık Alanları: Sınıf Öğretmenliği

EĞİTİM BİLGİLERİ

Derece Üniversite/Okul Bölüm Anabilim Dalı Mezuniyet Yılı
Doktora/Uzmanlık EğitimiTRABZON ÜNİVERSİTESİ / LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜTEMEL EĞİTİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİDevam Ediyor
Yüksek LisansGİRESUN ÜNİVERSİTESİ / SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜTEMEL EĞİTİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ2016
LisansGİRESUN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİTEMEL EĞİTİMSINIF ÖĞRETMENLİĞİ2014
LisansTrabzon Üniversitesi / Eğitim FakültesiÖzel EğitimDevam Ediyor

AKADEMİK GÖREVLER

  • 2019 - Devam Ediyor : Öğreti Görevlisi

İDARİ GÖREVLER

  • 2019 - 2019 : Yüksekokul Müdür Yardımcısı
  • 2019 - Devam Ediyor : Yüksekokul Müdürü

YAYINLAR

MAKALE

ULUSLARARASI
Diğer Hakemli Dergilerde Makale
  • Türkiye'de Birleştirilmiş Sınıflarla İlgili Yapılan Lisansüstü Tezler. Milli Eğitim.
ULUSAL
Hakemli Dergilerde Makale
  • Sınıf Öğretmenlerinin Yenilenen Hayat Bilgisi Programı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
  • Investigating Fourth Grade Students' Conceptual Growth of the 'Organic and Nonorganic Foods' Subject: A case of Common Knowledge Construction Model

BİLDİRİ

ULUSLARARASI
  • Teacher Opinion on Multiplied Classroom Programs: Turkey Example (Full Text). 5th İnternational Conferance of The Future of Education. İtaly.
  • Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştığı Problemler ve Problemlerin Üstesinden Gelebilmek için Yaptığı Uygulamalar. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Giresun.
  • Sınıf Öğretmenlerinin Yenilenen Hayat Bilgisi Programı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Giresun.
  • Hizmet Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uygulanış Yeri Bakımından Öğretmenlerin Görüşleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Giresun.
  • Hayat Bilgisi Dersinde Doğa ile Çocuk İlişkisinin İşlenişine İlişkin Öğretmen Görüşleri (Tam Metin). 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Muğla.
  • Lisansüstü Öğrencilerinin Akademisyen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Fenomenoloji Yöntemi Aracılığıyla İncelenmesi (Tam Metin). 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Muğla.

DİĞER

DERSLER
Ders Yılı Ders Adı Eğitim Tipi Saat
2019Türk Dili ve Edebiyatı-1Önlisans8
2020Çocukta Bilim ve TeknolojiÖnlisans2
2020Çocuk ve DramaÖnlisans2
2019İş Sağlığı ve GüvenliğiÖnlisans2
2020Özel Eğitim-2Önlisans3
2019Özel Eğitim-1Önlisans3
Son Güncelleme: 20.01.2021 10:47:00